- 9 maig, 2022
- Category: Economia, Emprenedors, Empreses
El diari L’Econòmic publica avui dilluns 9 de maig un article sobre la firma JDA en què parla sobre l’estratègia d’expansió i creixement de la firma durant els darrers anys, la qual l’ha portat a convertir-se en un dels millors despatxos de assessorament empresarial i legal segons diversos rànquings i ser present a Madrid, Barcelona, Granollers i Sabadell. Així mateix el diari explica el nou projecte del grup, el qual pretén llançar una línia de consultoria online, Avanza Gestores, amb la qual es vol apropar a una clientela més jove i més acostumada a consumir productes per internet.
La iniciativa arriba després d’invertir més d’1 milió d’euros en la transformació digital de la companyia, gràcies a la qual el client tradicional ja pot disposar de tota la documentació amb un clic i fer consultes a través d’una aplicació. El pas natural següent ha estat el desenvolupament d’un producte diferenciat per al client d’internet: “Comercialment serà una marca totalment autònoma i tindrà un equip especialitzat en l’assessorament virtual”, explica Joan Díaz, soci director general de JDA.
Consulteu l’article complet aquí.
JDA/SFAI